Saluda Eliecer, Bandera Mora de la Filà Malvins
Hola a tots i totes…
Soc Eliecer, Banderera Mora de la Filà Els Malvins. Encara que tots em coneixeu com a Eli.
Aquest any tan especial m’agradaria que mon pare Pepe al cel, i ma mare Maria de la meua mà, escolten el nom que molt a gust em van posar.
La meua travessia festera va començar l’any 2015 i complint el desig de la meua filla Eva entràrem en la Filà Els Malvins i a poc a poc hem anat descobrint i sentint la màgia de la festa gràcies a la magnífica família que ens va acollir.
Ara si podem dir alt i fort que…
“SI NO ERES MALVÍ NO VALS 1 EURO”.
